annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
TreningsprogrammerSlankeprogrammerBelastningsskaderHefter
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
17/05 - 2012, 14:29:44

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
702950 innlegg i 57001 emner av 28857 medlemmer
Nyeste medlem: proger
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Bilder av medlemmene (Moderator: Tonks)
| | |-+  Malaki trener hjemme. Bilder
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Malaki trener hjemme. Bilder  (Lest 3104 ganger)
Malaki
Friskus
**

"Hvis Du Ikke Står For Noe, Kan Du Falle For Alt"

Vis profil E-post
« på: 10/08 - 2008, 19:12:48 »

Er litt usikker på om jeg virkelig vil legge ut bilder.  Det bor nok en liten eksponeringsdjevel i oss alle  Shocked  Laughing .

Vel, vel, er det noen som føler for å "fyre løs" så gjør gjerne det.  Jeg har verneutstyr på 24/7.  Husk bare på at det er en mann som nærmer seg ett halvt århundre, så ikke skyt med skarpt hele tia  Kickass .

Og som sagt jeg trener hjemme, så dere som leter etter SPENST-symmetrier vil nok bli sabla skuffa  Slem .  Her i stua er improvisasjon og idrettsglede satt i høysete  Kjærlighet .

Starter opp ganske enkelt  Smile

Viser litt triceps:

Litt rygg:

Litt biceps:

Litt overkropp:

Vel, det var det.  Nå som en terskel er brutt, så blir det vel flere bilder etterhvert.  Jeg prøver meg på et maksløft sånn ca hver annen måned.  Kan kanskje legg inn bilder etter hvert forsøk.

Ha en flott treningsøkt alle sammen  Cool

Rapporter til moderator   Loggført

101282
Moderatorteamet

Endorfiner - kroppens eget rusmiddel

Vis profil
« Svar #1 på: 10/08 - 2008, 19:19:06 »

Utrolig bra fysikk på deg! kraftig mann med ypperlig fettprosent  Very Happy digger kassen din  Cool

Hadde vært moro å se noen standard poseringer av deg, f eks dobbel biceps bakfra og forfra.

Bodø SK

Store muligheter er som regel forkledd som hardt arbeid, derfor vil de fleste mennesker ikke se dem.
Stifler1
Småsterk

Trening tar tid, vær tålmodig!

Vis profil
« Svar #2 på: 10/08 - 2008, 19:26:45 »

Utrolig bra, Stå på! =)
Hadde vert bra med noen standard poseringer 101282 sa

Jeg trener også hjemme for å informere, fungerer supert så lenge man har nok utstyr Wink

Stå på!

Training! It`s a Lifestyle!

Min bildeprofil: http://www.iform.no/forum/index.php/topic,50505.0.html

BLOOD AND GUTS THE ULTIMATE APPROACH TO BUILDING MAXIMUM MUSCLE MASS
Malaki
Friskus
**

Vis profil E-post
« Svar #3 på: 10/08 - 2008, 19:51:03 »

Hei Stifler1 og 101282,

Flott å se flere hjemmetrenere her  Razz .  Enig med deg.  Det går fint å trene hjemme dersom man har utstyr og ikke minst plass.  Og en litt sær personlighet hjelper kanskje oxo  Razz ?

Vet ikke helt hvordan man poserer.  Bildene ble egentlig som de blei fordi jeg ikke kan noe annet...  Embarassed .  Men kanskje jeg finner ut av det, og da får jeg se om det kommer bilder av typen som det spørres etter.
« Siste redigering: 11/08 - 2008, 03:02:37 av Malaki » Rapporter til moderator   Loggført

Malaki
Friskus
**

Vis profil E-post
« Svar #4 på: 12/08 - 2008, 16:20:18 »

Legger ved noen videoer fra benkpressøvelsene mine.

Videoene er et spark bak til meg selv, og en påminnelse for hvor viktig det er å ha tankene der de hører hjemme.  Selvsentrering bør ikke være første pri når man skal løfte opp mot maks av hva man klarer  Confused

På den første varmer jeg opp.  Det kan se rimelig greit ut, men inni huet mitt er tankene rettet mot kamera

http://s330.photobucket.com/albums/l427/Malaki2r/Malaki2r%20Video/?action=view&current=Oppvarmin.flv

På det andre får jeg vinkel på stangen.  Den kommer borti en bolt (skrue) (to ganger!!!) og massefordelingen blir plutselig så rar......

http://s330.photobucket.com/albums/l427/Malaki2r/Malaki2r%20Video/?action=view&current=135Miss.flv

På det tredje så skjer faktisk det samme, men kun en gang.  Vektfordelingen blir derimot værre.  Hvordan jeg klarte å få den opp må gudene vite  Shocked  Shocked .

http://s330.photobucket.com/albums/l427/Malaki2r/Malaki2r%20Video/?action=view&current=135Svidt.flv

På det siste så avslutter jeg økta med en komfortabel 5x5.

http://s330.photobucket.com/albums/l427/Malaki2r/Malaki2r%20Video/?action=view&current=100greit.flv

En nyttig erfaring for meg!!!!

kenny28
Lett svett
**

Vis profil
« Svar #5 på: 12/08 - 2008, 16:34:55 »

He he nice. Tipper om ei flue hadde landet på stanga di så hadde du ikke fått den opp Smile
Hvor mye hadde du på maxen ?

Du har ikke skrevet noe om kostholdet ditt ?

Kjempebra stå på.....
Malaki
Friskus
**

Vis profil E-post
« Svar #6 på: 12/08 - 2008, 16:50:16 »

He he nice. Tipper om ei flue hadde landet på stanga di så hadde du ikke fått den opp Smile
Hvor mye hadde du på maxen ?

Du har ikke skrevet noe om kostholdet ditt ?

Kjempebra stå på.....

Det har du helt rett i "Kenny28"  Razz .  Ei flue hadde gjort massive utslag  Razz  Razz .

Jeg har en plan for max-løft.  Men den ligger lengre frem i tid.  Mitt mål er å løfte 150 kg i benkpress som 50-åring.  Sjøl så kan jeg ikke telle så langt som til 50, men når ungene mine blir henholdsvis 16 og 18 da håper jeg å ha maksløftet inne   Cool .  Da blir det feiring;  En sjokoladedrikk til yngstejenta, og en pils til eldstejenta (forhåpentligvis hennes første  Shocked ) .  Jeg og noen kamerater skal til kontroll-løft i garasjen til den ene i september.  Da vet jeg forhåpentligvis om det er fremgang å spore  Razz .

Kostholdet mitt er greit nok synes jeg.  Du finner nok ikke noen artikkel om det i "iform".  Men i min ungdom så spiste vi noe som hette "nistepakke" på skolen, og husholdningsøkonomien var tilrettelagt 2-3 måltider til dagen  Razz .  Da spiste vi desto mer  Razz .  Husker far min alltid sa;  "Sultne ulver jager best!"  Laughing .  "Husmannskost" heter dietten  Matorgie .  Men det var før Fedon, "farlige poteter", og kjøkkenvekt  Razz  Razz

Ha en toppers dag  Cool

kenny28
Lett svett
**

Vis profil
« Svar #7 på: 12/08 - 2008, 17:07:13 »

Har lik din benk(tror jeg) problemet denne benken at en ikke får tatt bredt nokk grep.
Hvor mye hadde du på når stanga såvidt gikk oppå ?
Malaki
Friskus
**

Vis profil E-post
« Svar #8 på: 12/08 - 2008, 17:13:06 »

Har lik din benk(tror jeg) problemet denne benken at en ikke får tatt bredt nokk grep.
Hvor mye hadde du på når stanga såvidt gikk oppå ?

Enig med deg der.  Ville gjerne hatt noen tommer bredere grep.  Jeg har faktsik vurdert å handle inn ny bare på grunn av det.  Merkelig konstruksjon egentlig.

Men er ikke fornøyd med stanga mi heller.  Den er for tynn.  Grepet blir nesten som å klamre seg fast til stanga.

135 kg

Amasonen
Småivrig
*

Kaliber - Team Strongman

kikkiberli@hotmail.com
Vis profil WWW
« Svar #9 på: 14/08 - 2008, 13:00:57 »

Var jaggu ikke mye "førti, feit og ferdig" i denne profilen!  Klappe Ser knallbra ut, gjør du!

(Og så likte jeg bildet som står på gulvet bak sykkelen din ... Wink)

Ironcore Army
Malaki
Friskus
**

Vis profil E-post
« Svar #10 på: 14/08 - 2008, 14:48:06 »

Var jaggu ikke mye "førti, feit og ferdig" i denne profilen!  Klappe Ser knallbra ut, gjør du!

(Og så likte jeg bildet som står på gulvet bak sykkelen din ... Wink)

Hei Amasonen,

Tusen takk for hyggelige og positive ord.  Det føles akkurat som å bli spurt etter legitimasjon på bussen  Razz  Razz (hvilket aldri skjer lenger da  Very Happy  Very Happy )

Jeg måtte gni meg i øynene da jeg kikket på bilder av deg.  Når jeg, altfor sjeldent, går en tur i skog og mark så går jeg som regel rundt store steiner.  For ikke å snakke om dersom jeg skulle treffe på hindringer av typen TØMMERSTOKKER!!!  Blunke2 .

Laughing  Laughing Bildet bak sykkelen er av Andy Warhol.  En skikkelig egosentrisk amerikansk kunstner.  Han ble skutt av en kvinne på 60-tallet en gang, men overlevde  Shocked .  Hun oppgav som motiv nettopp det at han var en stor selvsentrert egoist  Razz  Razz  Razz .  Ojsann...,  det minner meg på at jeg må stelle meg nå  Razz  Razz .

Ha en topp dag  Laughing

Bunny
Gjest
« Svar #11 på: 14/08 - 2008, 16:02:28 »

Alderen din stemmer ikke med fysikken, rett og slett. Shocked

Dette var bra saker. Smile Etter innlegget ditt fikk jeg for meg at du spiser vanlig norsk husmannskost? Isåfall slenger jeg inn en bemerkning om at det er power i slikt. Wink

Som sagt, flott fysikk.

*B
Malaki
Friskus
**

Vis profil E-post
« Svar #12 på: 14/08 - 2008, 23:42:05 »

Alderen din stemmer ikke med fysikken, rett og slett. Shocked

Dette var bra saker. Smile Etter innlegget ditt fikk jeg for meg at du spiser vanlig norsk husmannskost? Isåfall slenger jeg inn en bemerkning om at det er power i slikt. Wink

Som sagt, flott fysikk.

*B

Du Bunny, du Bunny  Laughing , du vet å varme ett modent hjerte  Laughing  Laughing .  Takk så mye for skryten, og skryt gjerne mer.  Jeg har så utrolig lett for å ta til meg skryt  Razz  Razz  Razz .

Ja, det er mye bra i den gamle, men akk så bortglemte "husmannskosten".  "Det enkle er som oftest det beste", sier reklamen.  Veldig ofte så viser dette seg faktisk å stemme  Razz  Razz .  Så jeg slår ett slag for nistepakken og husmannskosten.

Ha en fortsatt topp natt

Stifler1
Småsterk

Trening tar tid, vær tålmodig!

Vis profil
« Svar #13 på: 19/08 - 2008, 14:49:19 »

Stå på videre!! Very Happy
Knallbra til alderen og ikke minst med hvordan du trener og spiser Wink 
Gav deg ros for dette Wink

Training! It`s a Lifestyle!

Min bildeprofil: http://www.iform.no/forum/index.php/topic,50505.0.html

BLOOD AND GUTS THE ULTIMATE APPROACH TO BUILDING MAXIMUM MUSCLE MASS
Malaki
Friskus
**

Vis profil E-post
« Svar #14 på: 19/08 - 2008, 21:11:17 »

Stå på videre!! Very Happy
Knallbra til alderen og ikke minst med hvordan du trener og spiser Wink 
Gav deg ros for dette Wink

Hei Stifler1,

1000-takk for positive ord.  Jeg er svak for ros, så ros så mye du kan  Razz  Razz .  Jeg lover å ta det til meg og bruke det i treningen  Razz .

Jeg må innrømme at det er sekunder  Very Happy der jeg kunne ønske jeg var yngre  Confused  Cool , men resten av dagen bruker jeg til å glede meg over å være så priviligert å ha en god helse, en flott familie, gode venner, en god jobb, og en duggvåt boksøl i kjøleskapet  Laughing  Laughing  Laughing .

Ha en skikkelig god kveld

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.361 sekunder med 19 spørringer.
Trim.no – Alt om trening    Slankenett.no – Alt om slanking

Kopirett © Iform.no; Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. Alle rettigheter reserverte. Ansvarlig redaktør: Geir Tverdal.
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten