annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
TreningsprogrammerSlankeprogrammerBelastningsskaderHefter
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
17/05 - 2012, 14:30:10

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
702950 innlegg i 57001 emner av 28857 medlemmer
Nyeste medlem: proger
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slanke/ Deffebilder
| | |-+  Whey% Deffbok! Bildeupdate :)
« forrige neste »
Sider: [1] 2 3 ... 5 Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Whey% Deffbok! Bildeupdate :)  (Lest 19755 ganger)
whey%
Sporty

.

Vis profil
« på: 15/08 - 2008, 15:44:33 »

Da har jeg fått nok av deffing og har lyst til å lage en tråd hvor man kan se bilder fra starten til slutt. Jeg veide for ca 2 år siden ca 96 kg, jeg var overvektig men faktisk i god form. Har spilt basket i lang tid og vert ellers aktiv. Da så jeg sånn ut: (vekt: 96Kg)

For 1 1/2 år siden startet jeg med vekter, dette elsket jeg og det var starten på et bedre å sunnere liv. Jeg trente regelmessig, basket 2-3 ganger i uka og styrke 4 ganger i uka. Fettet ble gradevis borte og tenkte ikke veldig mye på kostholdet. Etter runt 10 mnd med styrketrening så jeg sånn ut: (vekt:ca 85 Kg)

Så bestemte jeg meg for å ta meg virkelig sammen, ville ta bort mere fett og startet å spise midre og mye proteiner. Da så jeg sånn ut etter ca 14 mnd med styrketrening: (vekt:82kg)

Det var da jeg gjorde en stor feil, jeg startet å trene hjemme, dette førte til at styrken sto på stede hvil og treningen ble av dårligre kvalitet. Jeg trur jeg spiste for lite og vekt sto litt stille en stund. Da bestemte jeg meg for å bygge litt muskler igjen, var lei av å bli svakere.
Startet å spise mer å begynte på treningsenteret igjen. Da ble jeg enda noen kilo lettere og styrken ble større Very Happy

Nå veier jeg ca 77 Kg og ser sånn ut:

Har enda litt for høy fett % men nå vill jeg spise mye å bra, så får jeg se hva som skjer.
gøy med kommentarer og kritikk Wink
« Siste redigering: 22/08 - 2009, 12:06:03 av whey% » Loggført

serpico
Nytt medlem
*

5 x 5 POWERBUILDING

Vis profil
« Svar #1 på: 15/08 - 2008, 15:48:14 »

Kan du skrive litt om kosten din?Smile Utrolig bra resultater du viser her:)
Loggført

whey%
Sporty

.

Vis profil
« Svar #2 på: 15/08 - 2008, 15:56:49 »

Takk:D Kosten består av kylling,ris,kjøtt osv.. På den mest seriøse delen av deffen var det havregryn til frokost. Egg har det også blitt mye av. Men vis jeg har blitt tvunget til å spise "dårlig" mat så har jeg bare spist mindre. Protein shaker har det gått veldig mye av. 1 til frokost, alltid 1 etter trening. Ofte opp til 3 shaker om dagen. Egentlig ikke noe spesielt over kosten, har blitt mye dritt mat og fylla også.
Loggført

nostra
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 20/08 - 2008, 21:44:42 »

Imponerende! jeg ligger på eksakt 96 kilo jeg også, å vil ned dit du er! men sliter skikkelig med motivasjon å ikke minst å klare å dy meg.. gikk ned fra 113 i fjord å ble på stede vil nå..
tips til ting du kan gjøre utenom styrke treningen osv taes imot med stor takk..

Imponert!
Loggført
*Eskild*
Gjest
« Svar #4 på: 20/08 - 2008, 22:03:22 »

Morro å se forskjellen, stå på videre dude! Very Happy
Loggført
whey%
Sporty

.

Vis profil
« Svar #5 på: 24/08 - 2008, 18:54:39 »

Imponerende! jeg ligger på eksakt 96 kilo jeg også, å vil ned dit du er! men sliter skikkelig med motivasjon å ikke minst å klare å dy meg.. gikk ned fra 113 i fjord å ble på stede vil nå..
tips til ting du kan gjøre utenom styrke treningen osv taes imot med stor takk..

Imponert!

hyggelig å høre Smile Jeg trur det er viktig å ta tiden til hjelp. Finn ut hvor mye kcal du bruker og legg deg litt i underskudd. Jeg gikk på den feilen at jeg spiste litt for lite..
« Siste redigering: 24/08 - 2008, 18:58:43 av whey% » Loggført

OMD
Friskus
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #6 på: 29/08 - 2008, 19:10:07 »

Bra jobba... kjempebra!!

Men skal jo sant sies så er dette en veldig bra vektreduksjon og sannsynligvis en bra diett, men en ferdig deff er det ikke  Cool
Loggført

OMD hjemmeside - med vekt på AF & MLT
http://omdfitness.com/index.html

Personlig blogg
http://omdfitness.treningsblogg.no/

Kaliber FKK - team leder
http://kalibergym.no/
whey%
Sporty

.

Vis profil
« Svar #7 på: 31/08 - 2008, 19:24:18 »

Bra jobba... kjempebra!!

Men skal jo sant sies så er dette en veldig bra vektreduksjon og sannsynligvis en bra diett, men en ferdig deff er det ikke  Cool

Ferdig deff for denne gang,jo. Men er klar over at jeg har en del til å ta av..
Loggført

Stifler1
Småsterk

Trening tar tid, vær tålmodig!

Vis profil
« Svar #8 på: 31/08 - 2008, 19:35:21 »

Kjempebra!
Stå på! Smile Utrolig fin form
Loggført

Training! It`s a Lifestyle!

Min bildeprofil: http://www.iform.no/forum/index.php/topic,50505.0.html

BLOOD AND GUTS THE ULTIMATE APPROACH TO BUILDING MAXIMUM MUSCLE MASS
OMD
Friskus
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #9 på: 02/09 - 2008, 22:41:05 »

Beklager ... ser at mitt innlegg høres frekt ut , og det var ikke hensikten desverre... håper du ikke leste det slik jeg leste det i etterkant..

Det jeg mente var at definisjonen min på en "deff" er konkurranseklar i den forstand at man skal på scenen - ribbet.. og det var litt igjen dit...
Men som sagt: SUPERT JOBBA!! STÅ PÅ VIDERE - DETTE BLIR KNALL!!
Loggført

OMD hjemmeside - med vekt på AF & MLT
http://omdfitness.com/index.html

Personlig blogg
http://omdfitness.treningsblogg.no/

Kaliber FKK - team leder
http://kalibergym.no/
qtee30
Beryktet

Vis profil
« Svar #10 på: 03/09 - 2008, 19:12:04 »

Bra jobbet Very Happy
Loggført

whey%
Sporty

.

Vis profil
« Svar #11 på: 04/09 - 2008, 10:24:47 »

Beklager ... ser at mitt innlegg høres frekt ut , og det var ikke hensikten desverre... håper du ikke leste det slik jeg leste det i etterkant..

Det jeg mente var at definisjonen min på en "deff" er konkurranseklar i den forstand at man skal på scenen - ribbet.. og det var litt igjen dit...
Men som sagt: SUPERT JOBBA!! STÅ PÅ VIDERE - DETTE BLIR KNALL!!

Vell takk Very Happy
Bra jobbet Very Happy

Takk. Men er det noen som sitter inne med noen gode råd? Prøver å legge på meg litt muskler nå.. Eller burde jeg fortsette med kcal underskudd? Er det "sunt" å deffe for lenge?
Loggført

qtee30
Beryktet

Vis profil
« Svar #12 på: 04/09 - 2008, 15:13:07 »

Syns kanskje folk har en tendens til å blande sammen bruken av "deff" og "slanking". I mine øyne har du slanket deg, og gjort det på en riktig og flott måte Smile

Deffe og å legge på seg muskler er svært vanskelig da kroppen stort sett må være i kcal overskudd for å bygge. Ønsker du å legge på deg musker må du faktisk passe på å få i deg nok mat, og riktig mat, og selvsagt også trene.
Loggført

fiskepinnen
Sporty

Vis profil
« Svar #13 på: 04/09 - 2008, 15:24:03 »

Syns kanskje folk har en tendens til å blande sammen bruken av "deff" og "slanking". I mine øyne har du slanket deg, og gjort det på en riktig og flott måte Smile

Deffe og å legge på seg muskler er svært vanskelig da kroppen stort sett må være i kcal overskudd for å bygge. Ønsker du å legge på deg musker må du faktisk passe på å få i deg nok mat, og riktig mat, og selvsagt også trene.

Ifølge minileksikonet her på Iform så står det følgende under "deffing": "Minske kroppsfett" (http://www.iform.no/pub/art.php?id=268#d)

Da er vel slanking og deffing det samme? Om det ikke er riktig, kan du si noe om hva som er forskjellen?
Loggført

simenwb
Småivrig
*

Vis profil WWW
« Svar #14 på: 04/09 - 2008, 16:31:24 »

Ifølge minileksikonet her på Iform så står det følgende under "deffing": "Minske kroppsfett" (http://www.iform.no/pub/art.php?id=268#d)

Da er vel slanking og deffing det samme? Om det ikke er riktig, kan du si noe om hva som er forskjellen?

Ved slanking er målet å gå ned i vekt, uavhengig om det er muskler/fett.
Deffing er å få så lite fett som mulig på kroppen, men fortsatt beholde muskelmassen.

Men utrolig bra det du har gjort her. Ser en STOR fremgang! Gratulerer Smile Bare fortsett å tren mye samt å spise bra Wink
« Siste redigering: 04/09 - 2008, 16:38:08 av simenwb » Loggført

Sider: [1] 2 3 ... 5 Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.526 sekunder med 19 spørringer.
Trim.no – Alt om trening    Slankenett.no – Alt om slanking

Kopirett © Iform.no; Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. Alle rettigheter reserverte. Ansvarlig redaktør: Geir Tverdal.
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten