Welcome, %1$s. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25/04 - 2015, 19:12:25

:    
825982 58013 29290
: RobertJops
*
+ 
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Online Treningsdagbok (Moderator: LindaG84)
| | |-+  Hanzy, fullkropp, myo-reps
« previous next »
: [1]
: Hanzy, fullkropp, myo-reps  ( 1774 )
hanzy
Småivrig
*

Karma: +5
: 72


Gjør mot andre, det du vil dem skal gjøre mot deg


« : 13/02 - 2009, 21:41:01 »

Hei, begynte for ca 2 måneder siden på myo-reps for å teste det ut å se om det var så legendarisk som det skulle være!:D Har også sett det er andre her som bruker myo, så jeg tente at jeg kunne skrive en logg om hvordan det får, evt sammenligne økninger eller noe sånn:)

info om meg.

gutt 17
høyde: ca 192
vekt: 96,8kg

1Rm og rekorder fra sommer 2008(har ikke testet siden)

Benk: 85kgx9 (103kgx1)
mark: 145kg
bøy: 130kg
Skulderpress m manualer: 25kgx12


Trente myo reps i 6 uker så hadde jeg pause 1 uke, så har jeg begynt igjenn, så nå er jeg i uke 3 å begynner å logge herifra:)

3 uke begynte 9.februar 09
Å jeg vil si at treningssenteret jeg er på har ikke knebøy, men skal få det snart:)

mandag
Fullkropp

Bryst og triceps

Brede Dips: 12x3x3x3x3x2 (med 12kg ekstra vektbelastning i belte)

Rygg og biceps

Nedtrekk: 72kgx12x3x3x3x3x2
hantelcurl(rett etter nedtrekken,på en måte supersett): 23,5kgx6
maskin rygghev: 85x12

Skuldre

Arnoldpress: 20kgx12

Bein

Einfots beinpress: 93kgx12x3x3x3x3x3x2
legger i beinpressmaskin: 15x3x3x3


Er litt forsiktig med skuldre grunnet en skulderskade.


Onsdag:
Fullkropp

Bryst og triceps

Brede Dips: 8x3x3x3 (med 17,5kg ekstra vektbelastning i belte)

Rygg og biceps

Nedtrekk: 78kgx8x3x3x3x3x2
hantelcurl(rett etter nedtrekken,på en måte supersett): 24,5kgx6
maskin rygghev: 85x12

Skuldre

Arnoldpress: 23,5kgx8x3x3
Omvendt pec-dec 8x3x3

Bein

Einfots beinpress: 100kgx8x3x3x3x3
liggende lårcurl: 80kgx3x3(supersett)
legger i beinpressmaskin: 12x3x3x3x2


Fredagen:

Ble en 45minutters sirkeltrening, å ab-wheel:D
Skal egentlig ha 5repper på fredagen, men dette ble det ikke denne gang siden jeg var utkjørt etter sirkeltreningen som gjennomgikk hele kroppen:)
Treningsenteret har for det meste bare maskiner utenom dips å chins stasjonen, men de skal bygge ut og er klart med benk, knebøy å større manualer enn 25kg om ca en måned å to. Fredager er jeg i hallen å har gym(idrettslinja, så der tar jeg da mark, og bøy istedenfor de rygg å ben øvelsene som er oppsatt på mandag å onsdag, ellers er det likt. Så vet dere alt:) Programmet er kansje ikke optimalt siden jeg må hele tida tenke på hvilek øvelser jeg kan ta når noen maskiner har ikke så stort vektlager at det blir tungt nok.











Alme
Guest


« #1 : 13/02 - 2009, 21:56:31 »

 :welcome:
hanzy
Småivrig
*

Karma: +5
: 72


Gjør mot andre, det du vil dem skal gjøre mot deg


« #2 : 13/02 - 2009, 22:00:12 »

:welcome:

hehe, thanks:)

taraquin
Guest


« #3 : 13/02 - 2009, 22:47:42 »

Der var boka ja ;) Om du sliter med skulderskade ville jeg vært litt forsiktig med dips, den øvelsa er en av de hardeste for skuldrene sammen med flyes. Fin nedtrekk på deg!
hanzy
Småivrig
*

Karma: +5
: 72


Gjør mot andre, det du vil dem skal gjøre mot deg


« #4 : 13/02 - 2009, 23:00:55 »

Der var boka ja ;) Om du sliter med skulderskade ville jeg vært litt forsiktig med dips, den øvelsa er en av de hardeste for skuldrene sammen med flyes. Fin nedtrekk på deg!

ja jeg begynte forsiktig på dipsen, men det er vel helst arbeid over hodet som er mest stress, men skulderskaden har gitt seg for en liten stund siden, etter behandling osv( fikk vite etter undersøkelse at jeg hadde for liten plass til bicepsfeste øverst på i skuldera, fikk heller ike trene benk noe spesielt osv. men jeg passer på og alle øvelsene fungerer uten at jeg kjenner det sånn at det gjør det minste vondt:) ;)

: [1]  
« previous next »
:  

Powered by MySQL Powered by PHP SMF 2.0.9 | SMF © 2014, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
0.21420