En stund siden jeg har logget trening nå, kjenner motivasjonen for logging ikke er helt på topp. Men trener gjør jeg altså.
Her kommer siste øktene på rekker og rad:
Torsdag 9.2
PT økt som ikke ble som forventa, han var ikke fornøyd med vektnedgang, og har økt intensiteten på intervallene. Jeg løp 4x4 sammen med ham, og etter det en lett økt på bryst/skuldre og triceps. Husker ikke tall, så lite å logge
Fredag 10.2
Lett løpeøkt på mølla. Det var smekkfullt da jeg kom, så måtte vente i 20 min på ledig mølle. Dette gjorde at det bare ble 35 min effektiv løping i og med barnepassen stengte, samt at jeg måtte rekke bussen så jeg kom meg avgårde til Christine.
Lørdag 11.2
Trening sammen med Christinepusen. Vi har vel, hva skal vi si? Totalt forskjellig målsetting med treningen vår, men ble litt trening sammen, resten på egen hånd mens hun holdt på med sitt.
Tall kommer her:
Benkpress:
20kgx15
30kgx12
35kgx10
37,5kgx8
40kgx5 med litt hjelp på siste rep
45kgx1, kom meg helt ned og nesten opp igjen, måtte ha litt hjelp da.
40kgx1 med helt annen teknikk som ble vist av en fyr der. Skjønte det ikke helt, så syns det ble tyngre
Litt tyngre enn jeg pleier å trene, men også ekstremt mye lenger pauser enn jeg pleier å ha. Sikkert derfor det gikk greit også, for jeg var allerede sulten da vi begynte å trene. Diett er ikke alltid like gøy.
Skulderpress
12,5kg 10x3
Sidehev strake armer, droppsett fra 4kg-->2kg
10+10 x 3
Triceps i kabel over hodet
12x3 (husker ikke ant kg)
Triceps pushdown
12x3 (husker ikke ant kg her heller)
Utrolig lang og kald økt. Tror vi var der i 2-3 timer eller sånt noe. Jeg blir fort lei og liker nok bedre mer intensive økter selv om det gjør at antall kg avogtil blir noe lavere.
Søndag 12.2
Ukjent senter igjen, ble en lett bein, rygg og bicepsøkt
Bulgarsk utfall
10x3 på hvert bein
Fant ingen god benk å ha foten på, så sleit mer med balansen enn vanlig
Leg extention
20kg 12x3
Sittende lårcurl (hvorfor har de ikke liggende???

)
30kg 12x3
Nedtrekk veldig bredt grep
30kgx15
35kgx 12
Litt smalere
35kgx 12
Veldig bredt
30kgx 15
En hånds kabelroing
5kg 15x3 pr arm
Korsryggmaskin
30kgx evigheten x 3
Bicepscurl
17,5kg 12x3
Konklusjon etter helga: Liker best å trene på hjemmesenteret mitt altså. Blir mye leting etter ting og tang på nye steder.
Det ble treningsfri igår, da var jeg sliten. Hadde tenkt avgårde for å trene bryst for å få ting til å gå opp i forbindelse med neste pt time, men var så stiv i nakken og skuldrene etter å ha gått og dradd på en alt for tung bag litt for lenge. Godt med en dags pause også, og på an igjen hjemme igjen idag.
Idag 14.2
Intervaller 4x4
Intensitet på 95% i dragene. Løp på bare 10km/t på stigning 3, iflg PT alt for lite, men er skrekkelig forkjøla, så sliter litt med å puste. Sikkert ikke godkjent unnskyldning, men det driter jeg litt i.
Bryst, skuldre og triceps
Benkpress
32,5kg 10x3
Hadde som ukas mål at jeg skulle klare 12x3, og hadde jeg hatt noen bak hadde det gått veldig bra, men kjente at jeg ikke turte mer alene. Var jo egentlig meninga at jeg skulle ta denne sammen med naboen igår, men igår var det altså jeg som ditcha henne.
Flies med hantler
Fortsatt teknikkøving. Sliter veldig med å gjøre denne helt 100% korrekt, men tror je kom meg til ca 98% korrekt idag.
5kg 12x3
Skulderpress
12,5kg x 6 - aaaaalt for tungt idag!!!
10kg x 12
10kgx10
10kgx8,5 siste reppen kom bare halvveis opp
Fy søren så vondt jeg har i skuldrene... møkkabagen som var så tung

Sidehev, strake armer
3kg 12 x 3 Nok idag ja...
Omv pec dec
15kgx15
20kg 12 x 2
Foroverbøyd triceps i kabel med tau
25kg 12x3
Triceps pushdown med rett stang
30 kg 12x3
Magen tok jeg hjemme med rockering og planke.