annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
TreningsprogrammerSlankeprogrammerBelastningsskaderHefter
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
17/05 - 2012, 14:55:20

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
702950 innlegg i 57001 emner av 28857 medlemmer
Nyeste medlem: proger
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  Diett
| | | |-+  generelt om deffing
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: generelt om deffing  (Lest 197 ganger)
Dial
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 22/02 - 2012, 12:28:42 »

Hei  Smile

Er en stund siden jeg har vært i treningsnarkoman-gamet, men er altså tilbake  Very Happy
Etter et knallhardt år på bulk er det snart på tide å forberede seg på den forbannede deffen !

Etter å ha lest en del på diverse forumer, og fått stalltips fra ruttissene på gymmet er jeg mer forvirret enn opplyst  Confused

First things first :

Mann, 25 år
87.2 kg (sist fredag), 182 cm høy
fettprosent uvisst, har ikke brukt klype men anslår 15-20 %

Siden jeg fortsatt er på bulk har jeg ikke satt opp noe kostholdsprogram, dette er bare en tråd om generelle tips til deffen.

Slik jeg tidligere har kjørt deffen er å bergegne vedlikeholdsinntaket av kcal, for deretter å endre på sammensetningen 50% protein, 30% carbs og 20% fett. Legger mesteparten av karboene i måltidene før og etter trening.

Deretter kutter jeg kcal, eller legger til mer kardio ettersom vekttapet stagnerer.

"Programmet" jeg har kjørt er som regel vanlig styrke enten volum 4-splitt med påfølgende kardio. Eller en fullkropps 2-split.

For å komme litt til poenget, er dette mer eller mindre riktig fremgangsmåte eller er det noe vesentlig jeg ikke har fått med meg ?

- Peace  Very Happy 
Loggført
shabby
Småsterk

Aspirerende bodybuilder

Vis profil
« Svar #1 på: 22/02 - 2012, 14:40:17 »

Det høres bra ut.
Loggført

Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
Dial
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 22/02 - 2012, 16:17:44 »

score!
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.353 sekunder med 20 spørringer.
Trim.no – Alt om trening    Slankenett.no – Alt om slanking

Kopirett © Iform.no; Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. Alle rettigheter reserverte. Ansvarlig redaktør: Geir Tverdal.
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten