Trening > Trening - Kroppsbygging & Fitness

fylla+trening=dårlig fremgang?

<< < (10/20) > >>

OzOn:

--- Quote from: kjetilsf on September 12, 2006, 11:03:42 PM ---Hvis en trena en dag og går på fylla seinare på kvelden, vil poenge med den treninga forsvinne? tenke på at kroppen bygge opp når en sove og sida de er alkohol i kroppen den natta, skal ha 1-2 treningsfrie daga etter og

--- End quote ---

Vanskelig å si om poenget med treninga vil forsvinne, men du vil ikke få maks ut av denne treningen! Restitusjonen vil bli forstyrret.


--- Quote from: Killswitch on September 12, 2006, 11:08:37 PM ---Ja, men det funker bra å trene dagen etter drikking pga. stort kalorioverskudd..Men du bør egentlig ha hvilke istedenfor ja..Men kommer egentluig ann på hvor mye alkohol en har inntatt!

--- End quote ---

Funker vel ikke så bra å trene dagen etter drikking? Hvist ikke hadde jeg drukke hver dag!;)

Etter jeg har vært på fylla så blir jeg dehydrert, slapp, lite overskudd, dårlig søvn, tendenser til hodepine osv. Men som du sier så kommer dette selvfølgelig ann på hvor mye alkohol du har fått i deg!

Jeg trener aldri dagen etter jeg har vært på fylla. Syns det er bedre å utsette treningen 1 dag!

OzOn:

--- Quote from: Maskinisten on September 13, 2006, 12:13:10 AM ---Har i dei siste 2 3 Ã¥ravært en av dei som er pÃ¥ treningstudio 4 5 dager i veka ( nÃ¥r eg er heime fra sjø ) og pÃ¥ fylla bÃ¥de en, to og tre ganger i veka. Har hatt bra framgang til tider mens andre tider stÃ¥r det stille. SÃ¥ nÃ¥r eg ser pÃ¥ meg nÃ¥ sÃ¥ bare lurer eg pÃ¥ kva eg kunne oppnÃ¥dd med Ã¥ ha kutta ut litt pÃ¥ den drikkinga. Sikkert ganske sÃ¥ mykje bedre enn nÃ¥ i alle fall. Men har jo hatt mykje moro og pÃ¥ den tida, sÃ¥ mÃ¥ vell vere opp til kvar enkel om dei vil trene Ã¥ drikke. Er bedre Ã¥ trene og drikke litt ofte enn Ã¥ ikkje trene i det heile tatt.   

--- End quote ---

helt enig!

Killswitch:

--- Quote from: OzOn on September 13, 2006, 12:17:09 AM ---

--- Quote from: Killswitch on September 12, 2006, 11:08:37 PM ---Ja, men det funker bra å trene dagen etter drikking pga. stort kalorioverskudd..Men du bør egentlig ha hvilke istedenfor ja..Men kommer egentluig ann på hvor mye alkohol en har inntatt!

--- End quote ---

Funker vel ikke så bra å trene dagen etter drikking? Hvist ikke hadde jeg drukke hver dag!;)

Etter jeg har vært på fylla så blir jeg dehydrert, slapp, lite overskudd, dårlig søvn, tendenser til hodepine osv. Men som du sier så kommer dette selvfølgelig ann på hvor mye alkohol du har fått i deg!

Jeg trener aldri dagen etter jeg har vært på fylla. Syns det er bedre å utsette treningen 1 dag!

--- End quote ---

Ja, enig der, men jeg snakker ikke om å drikke 1-3ganger iuken, jeg snakker om 1 til 2 ganger i måneden maks!

Viss du passer på å drikke masse vann +spise litt mat+protein shake før du legger deg, har du fått deg et såpass kalorioverskudd at økten er dømt til å lykkes! Og litt hvile også da! sov fra 2 til 12 foreksempel..Faktisk ingen av de tendensene du får, får du nok ikke av å gjøre dette! Viss ikke du drikker jeg deg sørpefull da, seff

Når det gjelder den derre ultra øllen din ville jeg bare tatt viss jeg deffer!

EivA:
Jeg har ogsÃ¥ hørt flere ganger at man gÃ¥r tilbake 1 uke osv i trening etter en fyllekule, men har aldri hørt/lest eksakt hvorfor. Har hørt at karbohydratene i øl og sprit ikke er bra, men alkohol bryter vel ned musklene og det tar vel noen dager før dem er helt klare igjen. Ihvertfall hvis man er pÃ¥ hardfylla. Har selv merka at hvis man løfter eller bærer noe tungt i fylla sÃ¥ blir man støl dagen etter selv om man ikke blir det av trening med vekter. Man blir jo som kjent ogsÃ¥ svakere i fylla, prøv maxløft før og etter en 6-12 pils :) 

OzOn:
Hvor mye alkohol ødelegger er vanskelig å vite. Men vi kan alle konkludere med:

1. Bedre framgang uten alkohol
2. Men du kan fremdeles ha framgang med alkohol

som tittelen sier: "fylla+trening=dårlig fremgang?" ivertfall dårligere framgang enn hva du kunne klart uten alkohol!

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version