Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
23/10 - 2014, 10:49:25

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
703680 innlegg i 57903 emner av 30312 medlemmer
Nyeste medlem: wiesiek9
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Trening
| |-+  Annen sport
| | |-+  Kampsport
| | | |-+  UFC drama
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: UFC drama  (Lest 1804 ganger)
Randy
Moderatorteamet

Nothing worth having comes easy!

Vis profil
« på: 14/05 - 2010, 10:23:01 »

Nå har det skjedd mye rart i UFC i det siste syntes jeg.

Først Anderson Silva VS Damian Maya kampen som var rett og slett helt patetisk å se på, mistet den lille respekten jeg hadde for anderson silva i den kampen. Virket nesten som han gasset ut og prøvde å skjule det med å show boate.

Så klarte jo faen meg frankie edgar og knuse BJ penn, men så bestemmer UFC seg for at de får en insta rematch, noe jeg føler er relativt unfare, var ikke en dårlig decicion sånn som første kampen mellom shogun og machida om du spør meg.

Nå nettopp hadde vi jo koscheck vs dayley som endte med en left hook lenge lenge etter siste runden var ferdig som gjorde at han ble utestengt fra UFC for life.

Dere som følger med på TUF sesong 11 har kanskje fått med dere at Tito Ortiz har backet ut av rematchen mot Chuck Liddell.

Så har vi jo straks tidenes grudge match mellom Rampage Jackson og Rashad Evans som er nødt til å bli en barn burner Very Happy

Håper det finnes flere trenings glade mennesker på iform som brenner like for UFC og MMA som meg som er klare for å diskutere litt Very Happy
Loggført

Mvh Randy
awf
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #1 på: 14/05 - 2010, 12:14:02 »

Det har kommet ut i ettertid at det visstnok var noe bad blood mellom Silva og Maia, men ja, utrolig lite interessant å se på fra fansens perspetiv. Jeg skjønner ikke helt greia med å kaste en masse groundguys inn i ringen med Anderson. Han burde rykke opp et hakk. Da kunne vi fått en superfight mellom han og Shogun (!)

Når det gjelder BJ Penn så synes jeg faktisk det kan forsvares. BJ har dominert alle de andre tittelutfordrerne stort og har i grunn fint lite å bevise. Muligens kunne Kenny fått sjansen først, men en rematch med BJ er definitivt mer interessant. Dette både fra en fans perspektiv, samt buisness-wise.

Rampage vs Evans er for meg en av de absolutt diggeste match-upene mulig. For en utrolig hyped opp fight. Jeg holder vel kanskje en knapp på Evans, men her kan alt skje.

Til helgen er det vel så vidt jeg vet Overeem vs Rogers. To kjemper. Det skal også bli fun.
Loggført
Randy
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #2 på: 14/05 - 2010, 12:29:18 »

Det anderson kalte bad blood er pga at maya sa "They say that the spider has 8 leg, guess im gonna have to grab 1 and not let go". Det mente anderson at var å dissrespecte han fordi han også hadde ett black belt i BJJ, men maya er jo på en annen planet når det gjelder BJJ en anderson. Uansett var det kanskje ikke verdens beste match up, silva burde ha fått en KO før tredje runde om du spør meg. Er fortsatt ett par i middleweight jeg gjerne vil se silva sloss mot før han rykker opp Smile

Joda, BJ fortjener seff en rematch. Syntes bare edgar burde fått sjansen til å forsvare beltet mot feks kenny, tap eller vinn så kunne neste kampen uansett gått til BJ og UFC hadde tjente fett med penger uansett om det var Edgar v BJ eller Kenny v BJ.

Håper nesten på rampage jeg altså, evans shoboater så jævla mye at det er stygt og snakker alt alt for mye, men derimot så kan jeg virkelig ikke tippe hvem som vinner, håper bare den lever opp til hypet Smile

Blir mye morro i UFC fremover Very Happy Deilig å være UFC fan om dagen Very Happy Very Happy Very Happy
Loggført

Mvh Randy
awf
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 14/05 - 2010, 13:10:50 »

Anderson tar ingen sjanser. Han er en black belt i BJJ, men selvsagt ikke på nivå med Maia. Når det er sagt synes jeg det er fair og ikke gidde fighte på motstanderens premisser om en ikke må. Det var ingen grunn for Anderson skulle gå ned med Maia, dermed er det opp til Maia og enten ta han ned eller utveksle stående. Det er jo han som skal ta tittelen, Anderson skal forsvare den. Kjip kanp, ja, men jeg føler det er mer UFC sin feil som ikke ser den komme. Spesielt etter Leites-fighten.

Jeg tror kanskje Evans blir for rask for Page. I clinchen er trolig Page litt sterkere, men hvis Evans klarer å gå inn og ut med noen raske slag tror jeg han kan kontrollere kampen i sin favør. Husk at det bare er 3 runder. Det blir uansett interessant å så hvor avgjørende den lange pausen Page har hatt fra MMA.

Uansett utfall tipper jeg ikke dette blir siste gang disse to møtes. Det lukter Shamrock vs Ortiz lang vei av denne match-upen.
Loggført
Randy
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #4 på: 14/05 - 2010, 13:42:59 »

Var ikke helt det jeg mente, mente bare det var rart at anderson ble så sur på maya fordi han sa han skulle knekke armen hans. Det var jo rett og slett eneste muligheter maya hadde for å vinne Smile

Kan spekulere fælt på rampage evans kampen, to gode wrestler, to gode strikers. Håper det blir stående og muligens noen bra slams fra rampage så blir det uansett en herlig kamp Smile

Hehe, hadde vært kult med ortiz shamrock, alltid morsomt med battle of the titans Very Happy

Fett at det er andre UFC fans her, beste sporten i verden IMO Smile

PS: Den heavyweight fighten du snakket om, var det UFC eller var det en annen organisasjon? Ser for det meste på UFC, også litt WEC og strikeforce ved siden av
Loggført

Mvh Randy
awf
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #5 på: 14/05 - 2010, 14:37:41 »

Skjønner deg godt. Forutenom en håndfull fightere på utsiden av UFC, er det klart høyst nivå i der. Den andre fighten er i strikeforce, Cardet ser som følgende ut:

Main Card: televised on Showtime

Alistair Overeem vs Brett Rogers (heavyweight title)
Andrei Arlovski vs. Antonio Silva
Ronaldo "Souza" Jacare vs. Joey Villasenor
Roger Gracie vs. Kevin Randleman
Antwain Britt vs. Rafael "Feijao" Cavalcante

Preliminary card

Justin DeMoney vs. Jesse Finney
Lyle Beerbohm vs. Vitor "Shaolin" Ribeiro
Lee Brousseau vs. Fransisco "Kiko" France
Mike Chandler vs. Sal Woods
Pat Benson vs. Erik Steenberg
Tom Aaron vs. Matt Ricehouse
Darryl Cobb vs. Booker DeRousse

Jeg vil påstå at maincardet er ganske bra. Spennende å se om Arlovski kan finne tilbake til formen han hadde i møte mot Fedor. Han så i alle fall rimelig crisp ut før you know what! Også interessant å se hvordan han evt takler å komme under Antonio silva.

Jacare er vel muligens nesten helt der oppe med Maia i hva Jits angår. Han har jobbet mye med boksingen sin. Blir spennende å hva han kan få til. Alltid artig med Randleman også. Han fighter jo aldri til decision. Cavalcante har jeg ikke hørt noe om på en stund, men alltid gøy å se han.

Elsker å våkne Søndag morra for å enten downe cardet eller streame fightsa:D
« Siste redigering: 14/05 - 2010, 14:39:40 av awf » Loggført
Randy
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #6 på: 14/05 - 2010, 16:14:35 »

Det cardet der var ganske stacket til å være strikeforce ja Smile

Gleder med til å se på av de kampa der. Spesielt Arlovski Very Happy

Nå må jeg løpe på trening, da blir det MMA i helga og da Smile
Loggført

Mvh Randy
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.072 sekunder med 19 spørringer.