Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
22/08 - 2014, 03:29:13

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
703634 innlegg i 57890 emner av 30194 medlemmer
Nyeste medlem: Koggers
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Trening
| |-+  Annen sport
| | |-+  Kampsport
| | | |-+  Trene muay thai i phuket(thailand) div spm:)
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Trene muay thai i phuket(thailand) div spm:)  (Lest 1327 ganger)
Lothen
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 12/02 - 2012, 12:13:57 »

Halla folks!

Lurte på om det er noen her som har vært i phuket og trenet muay thai?
har tenkt og reise ned og trene i 3 mnd fra november - jan/feb men klarer ikke helt og bestemme meg hvilket gym jeg skal velge, dem 2 som jeg har funnet og vurderer er da: http://thailandmuaythaigym.com = ligger nærme byen, all trening er 1on1 virker ut som en bra plass for og få kjørt deg litt.

Gym Nr2: http://www.tigermuaythai.com/ dette virker også ut som ett godt gym, dem har også mma som også er en sport som er kjekk og få med seg på turen. men føler det er mer ett slikt turistgym hvor di melker penger av deg, + det er gruppetrening og 1on1 trening må du betale ekstra for. men så virker da også som det har det meste.

Noen her ute som har noe erfaring eller vet om noen andre gyms i nærheten av phuket ?
Grunnen jeg reiser er igroen for og få trent meg godt og lære meg muay thai, hvis jeg liker det kommer jeg til og reise ned og trene mma/muay thai og ha det mer og mindre som en livstil.

Noen tips til hva du kan forberede deg på før avreise o.l så tar alt imot med ett takk

Peace and luw caretaker<3
Loggført
Dorull
Småsterk

Vis profil E-post
« Svar #1 på: 12/02 - 2012, 13:53:24 »

Jeg var 5 uker å trente på Tiger muay thai. Jeg personlig var strålende fornøyd med tiger. Lokalet er uten tvil det beste man finner i Thailand, de har trenere i verdensklasse både innen Muay thai og mma. De tilbyr også mye mer som fitness timer, yoga og krabi krabong samt de har ett godt utstyrt vektrom hvor man kan få hjelp av selveste mr.thailand.

ja tiger er turist gym men det er faktisk de litt mindre gymmene også. Hvis du veit hva du vil ha av trening osv er det ingen problem på tiger. Her er det trenere som er blant de beste i verden, jeg ble godt kjent med chock chai som har fighta selveste manny paquaio og en som heter Nazee som har over 370 thaikamper bak seg å ble kåret til fighter of the year i Thailand. Det skal MYE til får å bli. samt mange lumpini champs og høyt merriterte fightere. De har også mange lokale fightere som trener der å som er en del av fighter teamet til tiger.

mma biten er nok det beste å få å Thailand. Ray Elbe er en høyt merritert mma utøver med sort belte i BJJ. UFC og Tiger samarbeider å de sender mange fightere til Tiger for å trene, så er du heldig så kan du se, trene med og prate med UFC fightere der nede.

Det likte jeg spesielt godt med tiger. man kan sette seg ned å ta noe å spise å vips sitter det en fighter kjendis vedsiden av deg...ja eller en helt vanlig type som også liker å prate. veldig lett å bli kjent med folk å man skaffer seg venner fra hele verden.

de har også bbq beatdown en gang i måneden hvor man har en stor grillfest med masse god mat og thaifights og mma fights. her kan man melde seg på selv også hvis man vil Smile

jeg foreslår likevel å teste ut begge en ukes tid så kan du bestemme selv hvem du trives best med Smile
Loggført
Sherdog
Småsterk

Self discipline!

Vis profil
« Svar #2 på: 12/02 - 2012, 18:23:24 »

Jeg har ikke trent i Thailand ennå, men driver å planlegger en tur til neste vinter. Men utifra hva jeg har hørt så er Tiger en veldig bra gym! Kjenner et par stykker som har vært der å trent, og de kommer tilbake med mye større kompetanse enn da de dro! Smile

Også vet jeg Tiger er et trygt senter med god rengjøring og bra mat Smile Så er ikke sjansen for sykdom så stor!
Loggført

Be the best you can be!
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.078 sekunder med 19 spørringer.