Lisbet Hjartholm (WEB-TV)

Av Andreas Adolfsson april 20, 2014 11:26

Lisbet Hjartholm (WEB-TV)

Lisbet debuterte i bodyfitness på Sandefjord open – på Oslo Grand Prix gikk hun rett til topps – vant sin klasse. 

Lisbet-Hjartholm2014-4

Alder:  35
Høyde: 1,57 cm
Vekt: On-season/Off-season:  56 kg / 48kg
Bosted: Bergen
Jobb:  Prosesstekniker Statoil Offshore
Klubb: Team Bodytech
Sponsor: Har ingen egen(endå), Team Bodytech blir sponsa av www.kostimport.no 🙂
Foto: Jon Klasbu

Meritter:

Fortell oss litt om deg selv – Hvem er Lisbet Hjartholm?

Er kort fortalt ei smilande, sprek og aktiv sognejente busatt i Bergen. Veldig sosial og har ein fantastisk fin vennegjeng. Gla i å gå ut og ete eller ta ein cafetur når anledningen byr seg, bur sentralt, så det skjer titt og ofte:) Setter familien høyt i kurs og besøker dei heime på Hjartholm når eg kan. Liker også å reise, så i årenes løp har det blitt ein del utenlandsturer. Då er det fint med ein jobb med mykje fritid. Driver med litt snowboard og ski på vinteren, går fjellturer og er allsidig i treningen ellers.

Hvor lenge har du trent styrketrening?

Har alltid vert aktiv ifrå ung alder. Meldte meg først inn i eit treningssenter då eg var rundt 20 år. Etter det har eg meir eller mindre alltid trent styrke, fant ut det var det eg trivdes best med. Aldri vert særlig glad i sal timer, utenom litt spinning.

Lisbet-Hjartholm2014-1

Hvilket treningsopplegg har fungert best for deg så langt?

Etter å ha trent mange år på forskjellige treningssenter i Bergen omegn, ville eg prøve noke nytt. Begynte med Crossfit for 2 år sia, der fikk eg fort progresjon i styrken min, i tillegg til at de var ein treningsform og eit miljø som tiltalte meg. Fikk matallergier i samme tidsrom og måtte kutte kveitemjøl, egg og mjelk, så det blei automatisk eit sunnere kosthold. Merka på kroppen at det fungerte bedre og eg blei meir markert.
Etter PT-timer med Ida i høst fekk eg eit bra styrketreningsoppsett, 4-splitt, og ein god kostplan som gjorde ytterligare forbedringer. Det gjorde at eg begynte å tenke meir mot å sette meg nye mål.
Ida introduserte meg for Team Bodytech, og invitasjon til ein poseringstrening i begynnelsen av desember starta det heile.

Hvordan føltes det å stå på scenen og hvordan var opplevelsen rundt det?

Det var ein utruleg kjekk og spennande opplevelse. Hadde nokre poseringstreninger i forkant, men allikevel so blir ein jo nervøs før første gang ein skal ut på ei scene. I stiletthæler og bikini, ikkje akkurat ein normal setting;) Ida hadde forberedt oss godt og sjøl om det kanskje ikkje var den mest perfekte presentasjonen på scena, så satt eg igjen med ein god følelse i etterkant. Det gjekk betre i Oslo når eg visste meir kva eg gjekk til.

Fortell litt om hvem din coach er og opplegget du kjørte frem mot din debut?

Min coach er Ida Markussen som ilag med kjæresten Thomas Askeland driver Team Bodytech. I høst kontakta eg Ida for å ta ein 10 timers PT-pakke, hovedsakelig for å terpe styrketreningsteknikk og få ein kostplan som passte meg og det eg liker/tåler ete. Som nemnt over så bestemte eg meg til slutt for å trene mot å stille i bodyfitness i Sandefjord Open. 4mnd kan vere kort tid å komme i mål på, men hadde heldigvis eit godt utgangspunkt og vilje av stål. Det hjalp på:)

Lisbet-Hjartholm2014-2

Hadde formsjekker underveis, så Ida justerte diett og cardio/styrketreningen ihht korleis eg låg an. I begynnelsen hadde eg 4 dager med styrketrening med påfølgende 30 min cardio/intervall og morgencardio 3 dager i veka. På slutten hadde eg 5 dager styrke med påfølgende cardio, og morgencardio kver dag i tillegg til kveldstur. Hadde også eit par dager i veka på Crossfit med sirkeltrening for å få opp pulsen og forbrenningen.
Må få føye til her at eg er veldi fornøyd med coachen min, ho er dyktig:)

Hvordan ser ditt kosthold ut til vanlig?

  • Frukost: Havregryn har alltid vert favoritt, no helst som havregraut med vaniljeprotein, litt bær og mager kesam.
  • 3 måltid per dag: Består av kylling, karbonadedeig eller laks/fisk med salat eller grønnsaker til. I tillegg til ris eller potet.
  • Mellom-måltid: Kan vere skyr og eit eple med litt mandler .Speltlomper med avokado,kremost og laks er og ein vinner:)
  • Kvelds: Mager kesam, friske bær og mandler. (Kommer eg til å fortsette med, nydelig:)
  • Etter trening: Proteinpulver, riskjeks og banan

Det er enklere å halde seg i nakken når det gjeld å holde eit sunt kosthold når eg er heime, offshore lager kokkene så masse godt som frister litt for mykje av og til;)
Når eg var på diett så var kokkane ute flinke og behjelpelige å tilberede det eg hadde på menyen heldigvis.

Lisbet-Hjartholm2014-2014-1-1-1-1-1

Bruker du kosttilskudd?

Ja, bruker proteinpulver, BCAA, omega 3, multivitamin, casein og ZMA før leggetid

Kva tenker du videre framover etter konkurransene?

Eg vil la alle inntrykk synke inn og bruke litt tid på å finne ut av det. Ingenting som er umulig, så kanskje eg dukker opp på ein konkurranse igjen? Har trefft mange kjekke folk underveis og fått eit veldi positivt inntrykk til sporten. Treningen kjem eg uansett til å halde fram med!

Av Andreas Adolfsson april 20, 2014 11:26

Kommentarer

Annonser

Nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta gode tilbud og nyheter

* påkrevd

Annonser