Lisbeth Karlsen

Av Iform.no april 13, 2012 21:29

Lisbeth Karlsen

Målet mitt denne våren er og komme til finalen under Sandefjord Open og Oslo Grand Prix.

LES OGS؅: Sandefjord open 2012

Målet mitt denne våren er og komme til finalen under Sandefjord Open og Oslo Grand Prix.

Alder: 25 år
Bosted: Drammen
Arbeide: Personlig Trener, Xyclinginstruktør
Høyde: 169
Vekt: 
Off-season: ca 62kg
Konkurranse: 56-57kg
Sivilstatus: . Kjæreste

Meritter :
Oslo Grand Prix 2011 (AF Kvinner +165) 2plass

Jeg er ei jente med mye energi og med et smittende humør. Jobber på treningssenter, så mye av hverdagen går med på helse.

Hva synes du om iform.no?

Liker og lese profilene til de andre fantastiske menneskene som driver med fitness

Når begynte du å trene?

Har trent sidne jeg var lita jente, men styrketrening har jeg drevet med i snart 11 år.

Hva er det som driver deg?

Motivasjonen min er det og kunne tøye grensene lengre for gang til gang. Se hvor langt vi faktisk kan drive kroppen vår.

Hvilken muskelgruppe er du mest fornøyd med?

Er kjempe fornøyd med ryggen i år! Har jobbet hardt med brystmuskelaturen denne sessongen, så syntes at jeg har fått en bra muskelatur der også.

Hva synes du er din beste prestasjon?

Har noen friidrettsmeritter som jeg er stolt over.

Er det noen personer som har betydd ekstra mye for deg og karrieren din?

Det er mange som betyr mye for meg, men har en fantastisk coach som har støttet meg i mange år som jeg virkelig ikke hadde klart meg uten. Arbeidskollegaer og medlemmer på gymmet gjør også mye med motivasjonen.

Har du noen tips til en nybegynner?

Er du ny i gamet så finn gleden med trenings først og fremst, deretter er det lurt og finne en trener/coach som har trua på akkurat DEG!

Hva er fordelene og bakdelene med denne sporten synes du?

Fordelene: Du har fokus på treningen og kosten din, og spiser sunn mat blandt annet. Ingen har vondt av og trene 😉

Ulempene: Det går veldig mye tid og krefter, og det kan igjen gå utover vennskap og forhold. En er ikke alltid veldig sosial på deff.

Hvordan ser en helt vanlig dag ut for deg?

oi?!

03:45 Stå opp
04:30 Morgencardio
05:30 Frokost (omelett + shake)
06:45 Morgenxycling
08:00 Shake
10:00 Mandler
12:00, Lunch (kylling, brokkoli)
14:00 Lunch (Eggehviter og tomat)
16:00 mat, Laks og brokkoli
18:00 eggehviter og noe paprika
20:00 Kaseinshake
21:00-21:30 zZzZz

Fortell oss litt om treningsprogrammet ditt!

Trener 4 splitt

Dag 1) Rygg og armer
Dag 2) Skuldrene
Dag 3) Bryst
Dag 4) Bein

Fortell oss litt hvordan en Bodybuilder/Fitnessutøver spiser

Blir mye proteinrik mat, mye ren mat rett og slett.Brokkoli er en viktig ingrediens.

Har du selv satt opp dietten eller har du fått noen hjelp til det?

Har fått god hjelp av coachen min, og da er det best og følge den

Bruker du noen kosttilskudd, kan du fortelle oss hvilke?

Jeg stiller under Team Gymgrossisten, og brker kosttilskudd derifra.Beast, Whey 100, CLA, RAGE

Har du noen tips for å få fart på forbrenningen?

Det og gå morgentur med hunden før frokosten gjør virkelig susen.

Beskriv deg selv med fem ord

Glad, sprudlende, snill, godhjerta, Sta

Av Iform.no april 13, 2012 21:29